Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vazby mezi vybranými aktéry cestovního ruchu na území Šumava - západ
Kohoutová, Eva ; Fialová, Dana (vedoucí práce) ; Novotná, Markéta (oponent)
Náplní této práce je analýza vazeb mezi aktéry cestovního ruchu v lokalitě vymezené na území západní Šumavy. Výzkum je zaměřen na obce a vybrané subjekty působící v NP Šumava. Cílem práce je zhodnocení úrovně destinačního managementu na základě spolupráce mezi obcemi nebo obcí s jednotlivými subjekty cestovního ruchu. Destinační management je podrobněji charakterizován ve vymezeném území pomocí rozboru činnosti jednotlivých aktérů cestovního ruchu. V diplomové práci je zhodnocen vliv aktivity aktérů, administrativních hranic, geografické vzdálenosti a organizační struktury na vznik a fungování destinačního managementu. Úroveň spolupráce je analyzována pomocí dotazníkového šetření. Výsledkem práce je zhodnocení významu jednotlivých aktérů na základě intenzity spolupráce a návrh zefektivnění destinačního managementu pro již vzniklé a nově vznikající destinační společnosti v západní části Šumavy. Klíčová slova: management cestovního ruchu, teorie sítí, destinace, venkovský cestovní ruch, Šumava
Inovace produktového portfolia cestovního ruchu
VOLFOVÁ, Kateřina
Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy cestovního ruchu na Písecku z hlediska trhu cestovního ruchu. Na základě zjištěného stavu připravit inovace produktu cestovního ruchu, včetně jeho uvedení na trh. Důležitou součástí je i příprava projektu produktu cestovního ruchu ve zvolené oblasti.
Marketingové projekty na zvýšení atraktivity a návštěvnosti Zoo Chleby
Bartošová, Kateřina ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingových projektů, které by pomohly ke zvýšení atraktivity a návštěvnosti Zoo Chleby. Teoretická část charakterizuje cestovní ruch, specifika jeho marketingu a managementu, atraktivity cestovního ruchu a event marketing a management. Dále se zabývá zoologickými zahradami a doplňkovými aktivitami v nich provozovanými. Praktická část uvádí základní údaje o Zoo Chleby, jejím areálu, obyvatelích a činnostech. Podstatu praktické části tvoří samotný návrh marketingových projektů, způsobu jejich organizace a odhad jejich možných dopadů na chod zoologické zahrady.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.